פרויקטור מירון יוסי דייטש: "נשים את היריבויות בצד"

אסתי פלד No Comments on פרויקטור מירון יוסי דייטש: "נשים את היריבויות בצד"

פרויקטור מירון, יוסי דייטש ב"מהדורה המרכזית": "נקים במירון למטה אוהלי הכנסת אורחים, מעמדי ההדלקות והכל. כך נרחיב את האפשרויות למבקרים, אבל עדיין יש מגבלת זמן. דיברנו עם גדולי הרבנים, 5 שעות זה מספיק. ניתן לסיים את התהילים בהשתפכות הנפש בשעתיים וחצי. יש אחוז מסוים שלא מעניין אותו למרבה הצער הערבות ההדדית. אבל לפחות ש-85%, יכבדו את חבריהם"

מאיר פרוש ויוסי דייטש במירון צילום: דוד כהן פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור מירון, יוסי דייטש לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ראשית, לא דיברתי עד כה כח הציבור רוצה יותר מעשים ופחות דיבורים. צניעות זה מה שמתבקש.המתווה נתון לשינויים אבל ניתן להציג את עיקריו. אין לי שליטה מליאה אבל יש שותפות שעובדים בשת"פ מלא. למרות האזהרות, בממשלה החדשה הרב פרוש ראה בזה שליחות, אחרי 3 שנים שזה היה נראה גרוע"

"הרצון שתהיב אווירה שמחה כשהדגש הוא העצב של האסון הנורא. לא נוכל לחזור לאותה צפיפות, לא נוכל לתת את כל ההדלקות. נשאיר את הדלקת האדמו"ר מבויאן, היתר יהיו במתחם מול החניונים במירון ובמתחם בני עקיבא. נקים במירון למטה אוהלי הכנסת אורחים, מעמדי ההדלקות והכל. כך נרחיב את האפשרויות למבקרים, אבל עדיין יש מגבלת זמן. דיברנו עם גדולי הרבנים, 5 שעות זה מספיק. ניתן לסיים את התהילים בהשתפכות הנפש בשעתיים וחצי"

"יש אחוז מסוים שלא מעניין אותו למרבה הצער הערבות ההדדית. אבל לפחות ש-85%, יכבדו את חבריהם, כל שעה יכולים לבוא בים 8,000-9,000 איש. הרחבנו את דרך בורמה, את דרך הכהנים ונפרצו שבילים חדשים. כמעט בכל נקודת מפגש יצרנו נקודת החלטות שיוכלו לבחור. המשטרה אישרה לנו שרק סדרנים חרדים יהיו בהר, נראה קבל עם ועולם שהציבור החרדי יכול לנהל אירועים בסדר גודל כזה"

"אנחנו מתייעצים עם אנשים מהעבר, אנחנו לא מתביישים ואנחנו קשובים להערות הציבור. נדבר אחרי ההילולא, ונאמר בעזרת ה' נשמת כל חי. אני בחרדה מדי יום, כולי תפילה ואני מבקש מהציבור להתפלל להצלחתי. יש אנשים שזה היום הכי שמח בשבילם, יש כאלו שבאים עם מטען כבד של קשיים. לא רוצה לקחת קרדיט לעצמי, אני חושב שזה דבר גדול לעם ישראל להחזיר את זה בציבור שלנו"

הפרויקטור סיכם:  "בוא נשים את הפוליטיקות והיריבויות בצד כדי שהעניין יצליח. נראה לעולם שהציבור החרדי שומר על המקומות הקדושים בכבוד הדדי"

האזינו:



0 תגובות